Meet Quilla

Här är den, den inte så hemliga hemligheten, Quilla.

Efter mycket om och men bestämde jag o mamma oss för o kika lite på en häst vid namn Perle 506, 13 årigt sto som gått 140, tanken var den - eller ingen. Men impulsiva som vi är så fortsatte vi givetvis att titta, kollade på 2 Cardento avkommor vid namn Carmen & Carpella, en efter Aerline H vid namn Little Rose, och sen var det Quilla, hästen som fick mig o tappa andan. Det sa bara klick. Något som givetvis är positivt i och med att vi åkte hela vägen till Södra vi i Kalmar för o hitta henne. Tur var väl det, idag besiktigas hon och får förhoppningsvis komma hem till oss. Så där har ni det, häst nummer 2 är på ingång och det är starten på drömmen. Jag har verkligen världens bästa mamma som ställer upp för mig på de här sättet och alltid gör sitt yttersta för mig, hon är fantastisk och om det inte vore för henne hade jag aldrig haft det jag har idag. Eller heller fått uppleva allt jag fått uppleva! Och nu till hästen med stort H.
 
 Quilla 
*2002
e. Quite Easy ue. Irco Marco
 
 

 
 
 
Gamla ägaren som rider :)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0