Fredag!

Hoppla Hej, sitter hos frissan och grejjar lite eller ja, frisören grejjar och jag sitter o tar de lugnt! Finns inget så avkopplande som o sitta hos frissan o bara snacka skit typ hehe! Och på de bli ompysslad, sweet! ;)

Sen ska jag rida min lilla tjej som får en ny dojja idag och så kommer de folk och provrider Sebbe, så blir en fullspäckad fredag idag. Ska se om jag överlever dagen dock haha, är så trött så jag håller på o somna hela tiden, imorgon blir de sovmorgon!! <3
Sorry att inlägget igår var så B! Jag gjorde mellanrum och la till bild men tydligen funkar de inte så bra på Safari.. Men nu är appen nedladdad igen och den funkar! :D Så nu blir de bättring! Vad gör ni själva en dag som denna? :)

Pusss


Kommentarer
Postat av: Mathilda Efraimsson

Menar du inte att det är Linnea och Amanda Bryngelsson.

2012-08-24 @ 19:15:46
URL: http://mathildaasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0