Go' kväll

japp, jag vet.. Sent inlägg, men det är sådan min vardag är helt enkelt, ibland hinner jag blogga på dagen, ibland bara kvällen. Men lovar o inte lämna de tomt! Kom nyss hem hur som helst o lagt mig i sängen! Idag gick jag upp 06.20 (jag vet haha) o käka frukost, snark.. Körde sedan brorsan till bussen, han har nämligen börjat högskola duktig kille! Sen till stallet, mocka bajs o mata o släppa ut Karros katter, hem byta om hämta Jossan! Vi stack till IKEA o småhandla lite o käka lunch, supermys!! Vidare ner till Kungbacka Ridsport o köpte nya ridstövlar (igen) Mountain Horse Suprrme fick de bli, narrow extra long, alltså extra smala extra långa haha cp ben!! Skitsnygga nöjd som fan! :) Sen ut till stallet o ska rida så har häst(idag kräket) tappat en sko.. Suuuck!! Tur hovslagaren kommer imorgon o fixar hennes fötter, va rätt längesen hon tappa sko nu typ 4 veckor sen, vilket är rekord.. Haha! Yeah yeah, hem o sprang en runda (ja jag har börjat bli hurtig hehe) sedan här i säng! Bra va? ;) Då kanske ni har lite förståelse :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0