Here I am, this is me

"Here I am, this is me. I've come to this world so young and free. Here I am, so wild and strong right here in the place were I belong."

Jag är den jag är, jag har mina brister liksom alla andra, jag har och mina bättre delar precis som alla andra. Jag är trött på att bli dömd utefter de jag gör eller de jag vill göra, jag har ingen lust att bli utstirrad för att jag har en ponny, jag har heller ingen lust o höra att jag är dum i huvet för att jag väljer o hoppa hinder högre än stockar i skogen.

Jag blir så trött på att ingenting duger, de är alltid någon som tycker du är dum i huvudet för de DU väljer o göra. Personen i fråga som endast tycker dennes egna åsikter o handlingar är rätt är personen som är dum i huvudet, jag fattar inte hur folk kan vara så jäkla trångsynta. Börjar bli dags o växa upp då! Nej nu får de vara bra. Faktiskt.

Vad tycker ni? Dum i huvet som hoppar? Dum i huvet som rider gymkhana? Jag kanske är dum i huvet för o rida överhuvudtaget de kanske är SYND om hästarna?

//C


Kommentarer
Postat av: Jessica

De människorna som säger så är ju enbart avundsjuka på det du gör och har och att du vågar göra både och! Men förstår att din bägare rinner över till sist för det gör den hos alla. Stå på dig bara och kör ditt race för det har ju uppenbarligen funkat hittills så varför sluta med något bra?! Avundsjuka och bittra människor finns det gott om, tyvärr!

2012-08-27 @ 10:45:18
URL: http://jemaax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0