I suck..

De har inte funkat.. Inget har funkat! Fram tills för ca 2 veckor sen då pusselbitarna började falla på plats, köpte bil med pappa och gick vidare från krocken, började träna sebbe, började känna mig bekväm i mina egna kläder. Alltså jag börja ha lite förtroende för att de fanns en bättre värld en den ajg sett de senaste 4 månaderna, full av elände. Visserligen gick Ninja o blev halt, så ajg missade Douglas Lindelöw träning och Imon Hickey CRAP!! Men men..
 
Nu är allt helt plötsligt bättre och jag vill blogga. Jag vet att många bloggar om sitt elände och att de är just de som ger dom energi o styrka o blogga, för att dom får skriva om allt jobbigt som hänt dom, för att dom skriver hur synd de är om dom och hur jobbigt de har de.. Personligen tycker jag bättre om o blogga när livet är bra och när jag kan dela med mig av allt roligt som händer, vara positiv. Jag har bara sett svart de senaste och där har gnistan saknats-, gnistan är nu tillbaka och därför är Claesons back in buisness.
 
Ett tag pratade jag o Therese om o starta upp TACC igen, därför väntade jag med o börja skriva här igen, de kändes liksom inte värt o bara skriva ett par dagar och sen lägga ner ytterligare en gång. Nu har T startat en egen blogg som ni hittar här http://theresea.blogg.se
Så nu är jag tillbaka i mitt eget igen, bra? Dåligt? Borde vi valt TACC? Vad tycker ni?
 
Hörs sen, puss! :)
 

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Bra att du stanna kvar! :) fast hade även vart roligt om ni startade upp tacc igen! Men jag tycker de va bra att du stanna här! :))

2012-08-22 @ 22:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0