Jobb o Yrsel..

Jobbat idag därav från seanser av inlägg under dagen, men jag tror ni överlever! ;) Har jobbat på MyOne iaf, skitgött o få lite helgtimmar tänkte jag.. Mm.. Elleh? Egentligen kanske om man sluppit de där goa yrselanfallet jag åkte på idag, blev skitskraj gick o vingla omkring.. Tur jag har en snäll chef o vän som pyssla om mig o lät mig vila, tack alla 3! :)

Så har alltså inte kunnat rida idag.. Slutade 4 och är nu påväg o ska hämta mamma o Nisse på flygplatsen då dom kom hem från Grekland idag! :) nåja får skriva mer sen, måste åka nu! Puss


Kommentarer
Postat av: Mathilda Efraimsson

Men Carro det är bara att seja till om du vill ha hjälp med nåt. SÅ hjälper jag jätte hjärna till!

2012-08-26 @ 11:41:32
URL: http://mathildaasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0