Jobb...

Jobbat o jobbat o jobbat lite till nurå, hade verklgien ingen energi och blogga när jag kom hem igår.. Kom till stallet runt halv 8 så var Ninja halt, sedan åkte jag hem en sväng o sedan vidare o träffa en kompis. När jag kom dit hade jag så ont i ben o fötter att energin bara räckte till o ligga still och kolla på tv! Och så upp tidigt imorse för o jobba igen, 10-19 tur man har snälla kompisar som hjälper en med hästarna sådana här dagar.
 
Imorgon ska jag upp tidigt igen jobbar 10-15, skönt och inte behöva gå till 19 igen så jag hinner rida och ta hand om mina kärlekar efteråt, saknar dom! Men tidigt eller ja "tidigt" blir de iallafall, gymkhanaträning efter jobbet och uteritt, därefter myskväll med mina brudar med bubbelbad och grey's typ! Awesome!
 
För fredag är de jobb 10-19 igen, lördag 10-16! Skulle åkt till Skåne kl 12 på lördag, men blir tvungen o åka på kvällen eller eventuellt söndag morgon, lite segt men sådant är livet! Ulrica fick diskbråck idag och då vill man ju gärna kunna hjälpa till o hoppa in o jobba, diskbråck är inte o leka med, stackarn!  Så de blir jobb iallafall! tur Jossan hjälper mig med Sebbis och Carolien i helgen. annars hade jag inte klarat de! Ska bli asgött med Skåne nästa vecka, koppla bort verkligheten!
 
Nee, nu blir de tv! Hörs evetuellt senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0