Orka!!!!

Forgive me father for I will sin.
Kommer till de.

Kom på att jag inte uppdaterat sen imorse, men har som vanligt haft fullt upp. Vart med på IKEA, myrins textil, rusta mm.. Sedan åkte jag till Pappa och träffade min farmors tvillingsyster, asnice! Har tyvärr aldrig fått chansen o träffa farmor eftersom hon försvann innan jag föddes, men jag har träffat Rita som hon heter, dock när jag var såpass liten att jag inte minns de! Så idag fick jag träffa henne igen, hon bor i Stockholm de är därför vi inte setts men hon hälsade på hos pappa idag och de var kul o se ungefär iallafall vad farmor hade sett ut som o sådär! :) Hon sken upp när jag sa att jag vill bli tränare och sa att de var mycket bra att jag inte slutat rida, hihi! :) Riktigt häftigt tant de där, massa riv i de vill jag säga!

Och nu till de som de översta raderna handlar om, jag kommer förmodligen få skit för att jag skriver ut de i bloggen men jag orkar inte bry mig, vart fan ska jag annars skriva de? Facebook? Haha knappast.. Jag jobbade igår vilket hindrade mig från o åka till stallet, jag har hållt mig själv från stallet idag med vilje då jag bara inte orkar med folk där ute nu.. Jag vet att ni läser o säkert väljer o tolka de fel men de är inget jag kan göra något åt! Jag är så jäkla trött på att folk inte alla men 99% springer o snackar bakom varandras ryggar, säger allt dom tycker o tänker till alla förutom till den personen som de faktiskt handlar om?! Jag avskyr att nästan hela bunten är självgoda egoistiska egentänkande människor som tror dom kan allt bäst själva!! Jag är sååååå trött, här om dagen fick jag mig ett sånt utbrott, och egentligen var de inte bara den personen dom fick skiten jag var arg på men personen fick bägaren o rinna över, ska de verkligen vara så? Ska man behöva bli så jävla förbannad för att folk ska ta en på allvar o inte ha attityd och vända en ryggen när man pratar med dom?
Sorry om jag låter som världens bittermajja, men jag orkar verkligen inte. Vad fan hände med o vara ödmjuk ? Att hjälpa varann för att den andre behövde hjälp inte för att själv se bättre ut eller själv vara duktigare? Folk tror dom kan något men i själva verket är vi ju amatörer?! Jag vet att jag kan lite om hästar jämfört med mååånga, men uppenbarligen så är de inte många på Alleby som fattar att dom har massor kvar o lära!! Ne fy nu får de vars bra.. Orka egoister änns.

Har förövrigt kännt mig frusen nästan febrig o hängig hela dagen, någon mer?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0