Regn...

Inte för att jag inte gillar regn, för de gör jag faktiskt! Men de är sommarmånad i 6 dagar till, varför inte låta solen skina dessa sista 6 dagar? Hade verkligen varit schysst! Jag gillar att jag fyller år på sommaren liksom! Men nu börjar folk säga att sommaren är slut och att hösten är här.. Nej! Faktiskt inte försen på lördag..!! Sådeså.

De är dessutom individuella SM till helgen, och då uppskattas INTE lervälling och regn.. Behöver inte vara strålande sol de säger jag inte men uppehåll är nice! Och uppskattat såklart! Vet inte om jag egentligen är så sugen på individuella.. Varje år säger jag "aldrig igen" ändå är man där o är med o rider.. Okej ingen press på Sebbe direkt men vill ändå inte komma sist liksom? Aja.. De löser sig väl! Får se de som en träningsmöjlighet! Hoppas bara vädret vänder!! Yepp yepp.. Nu blir de strax stallet, rida Ninja och sedan provridning av Sebastian! (y)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0