Tävlingssugen

Jag är så jäkla tävlingssugen nu, helt otroligt! Tävlade senast 2a helgen i juni vilket är över 2 månader sen! Inte klokt, gå från o tävla vaaaarje helg till o inte tävla alls på en hel sommar, snacka om abstinens i nuläget! Tänkte åka på någon tävling 3e helgen i September, andra helgen är jag i Tyskland så de får bli 3e.. Bara en månad kvar typ haha! Känns ju positivt? Hmm..

Kommer starta lugnt flänger inte ut på någon 120 första tävlingen utan förhoppningsvis hittar jag nån 110-115 jag kan skutta eller 105-110! Hoppas på de bästa, vill bara tävla nuuuu! Blir gymkhana nästa helg åtminstone, inte samma sak o inte alls lika kul men bättre än inget eller hur? ;)

Tips o förslag på tävlingar i September? Pussss


Kommentarer
Postat av: Josefin

Kom till Bulycke sista september, då har vi 110-115 :)

2012-08-24 @ 17:36:40
Postat av: Anonym

Jaaaaa :D

2012-08-25 @ 23:18:12
URL: http://claesons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0