Tisdag

Tjatja bloggen!
Efter att ha jobbat, bytt däck på punkterad bil (eller ja en däckfirma gjorde de, en jäkligt snygg kille dessutom) och sedan ha kommit hem o ätit lite grann så är jag nu på Alleby med Sebbe, Josefin som skulle provat i söndags är nu här idag istället! Än så länge går de ganska bra men Sebbe är som vanligt pigg, stark o glad! Hehe..

Ikväll blir de lugnt o fint för min del då jag är helt sjukt trött i kropp o huvud, de har varit alldeles för mycket för min lilla hjärna de sista, no fun! Är trött på de allra mesta och lite till.. Ninja får vila idag, imorn tar jag tag i mig själv o sätter igång allting på allvar igen.. Svårt o göra de efter sommaren.. Hehe! Puss på er, hörs ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0