When life is hard and things change,

Jag gillar inte stora förändringar, jag hatar o förlora människor och värst av allt förlora människor samtidigt som stora förändringar sker. Antar att jag är lite autistisk på så vis, jag vet inte varför de är så men jag blir ledsen och ser de som världens ände liksom.

De stämmer ju inte, saker och ting fortsätter ändå, världen stannar inte för att någon flyttar eller dör, världen fortsätter rulla precis som ingenting har hänt, som om den inte har respekt för någon annan än sig själv. De är svårt, vad gör man liksom? När man är i en helt maktlös sits och saker händer som man bara hatar? Hur får man livet o funka som de ska? De blir inte direkt lättare desto äldre man blir.. Tvärt om!

Hmm.. Aja! Går för övrigt runt på stallet att United är BLOCKHALT, eh? Hon är hur fräsch som helst men visst.. Jag antar att de är så att alla vet bättre än en själv om ens egen häst, som vanligt på stall Alleby! (y)
Nu ska jag ha lektion, sedan blir de ridning för hela slanten, pöss! :)


Kommentarer
Postat av: Anna lindwall

Haha! Blockhalt!?!?!
Ja jag som inte kan nåt speciellt ;) kan säga att United absolut inte har det! Såg er träna idag och hon satte definitivt ner alla sina hovar!
Va tusan, är hästen blockhalt kan den ju inte stödja på benet!!

Bry dig inte om dom! Du sköter din häst.

Kram

2012-08-29 @ 22:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0