Dan före dan före dan och lite till..

Jahopp då börjar väl nedräkningen på riktigt nu va? Mindre än en vecka kvar till julafton, mysigt!! Jag älskar verkligen julen! :) Imorgon ska jag till stan med min mormor o handla de sista julklapparna och ta en mysfika, för på torsdag jobbar jag igen tills söndag så blir inga julklappar handlade efter imorgon! :)

Vad har ni önskat er i julklapp?? Snälla skriv jag är sååå nyfiken!! :-)

Har vart hos en grinig häst idag med, hon är otroligt otålig nu när hon har vila alltså, jätte kelsjuk och otroligt otålig, vill ut ur boxen hela tiden haha! Hon är sällan del keliga typen heller men idag stog hon verkligen och sträckte sig efter Sara så hon skulle klappa henne, haha! :)

Well måste äta nu! Pyss
/C


Kommentarer
Postat av: Sara j

Önskar mig typ nått iPhone 4:s skal eller nått man kan ha till stallet tex pannband eller så:D

2012-12-18 @ 22:53:43
Postat av: Anna Lindwall

Ett par kingsland strumpor i blått! En bok och en gosig pläd från chili

2012-12-19 @ 00:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0