du är fantastisk

Elin är helt fantastisk, först o främst hade hon gjort en fin film till mig o Ninja igår! De värmde verkligen hjärtat och jag kan inte förstå hur lyckligt lottad jag är som har henne runt mig i stallet, kring mig o Ninja och på tävling. Hon är den snällaste personen jag vet, finns ingen annan som är så snäll och fantastisk som henne. Jag är mållös, och helt otroligt lycklig att jag fått turen och träffa en sån fin person! Inte nog med de, jag var och kolla på henne när hon red i hoppspecialen på Alleby igår, och ungen är otroligt begåvad hoppryttare också! Jag hoppas hon tar vara på detta och inte slutar rida som många andra tonåringar. Jag kan förstå en talanglös lektionsryttare som harvat omkring på ridskolan i 10 år utan större framsteg, men Elin är sjukt duktig och har verkligen känsla, jag har inte sett henne rida så mycket faktiskt men detta var verkligen outstanding, dessutom på Jolie som definitivt inte är lättaste bananen i fruktkorgen (hähä).. (Elin du fattar inte de sista för du har inte facebook ;))
 
Här har ni filmen från världens bästa skötare, och världens finaste unge!
 
 
http://olssonelin.blogg.se
 
Ha en fin dag godingar!
Puss / C

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

♥ ♥ ♥
Bästa Carro!!

2012-12-07 @ 10:06:47
URL: http://olssonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0