Empty

Hjärnan är tom, jag har inte ett skit o skriva.. Därav sämst uppdatering igår! Hann inte rida igår då jag jobbade först på MyOne sedan Alleby, sedan GFRK! Så tiden var lite knapp men idag ska jag mysa med min lilla sessa, eftersom jag slutar ganska tidigt idag! Redan kl 4! Skönt! Lucia idag också förresten, så vi går med glitter i håret här o grejer! Ambitiöst ändå! Julgodis har vi fått från Mountain Horse med, ännu bättre! ;)

Nu är snart min rast slut så får väl nöja mig med ett kortare inlägg, ikväll blir de träning också! Behövs nog om lillsebb ska med till Helsingborg på lördag! Något jag ser fram emot, inte så mycket för uppvisningens skull utan mer för och få se allt de andra! :) Jag och Olivia o 3 lag sm vinnare!! Skoj skoj, hörs sen!

Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0