Framtid

De går ju givetvis inte en dag utan att man blickar framåt, så är de ju.. Antingen har man någonting framför sig som man ser fram emot väldigt mycket eller något man kanske fruktar eller känner att heeell no.. orkar inte! ;) Ja antingen något kul eller tråkigt helt enkelt! Men varje dag som går har ju en påverkan i vem eller vad du blir när du blir äldre.. Jag har egentligen inte helt 100% koll på vad jag vill göra med mitt liv.. Eller joo jag vet ju vad jag vill men sen måste man ju vara realistisk också! Jag är förbannad på att pengar är de som gör allt möjligt, jag har så jäkla mycket drömmar o mål men de kommer ta sån förbannad tid, o andra sidan kommer man nog uppskatta de mer om de händer isåfall! Anyways, jag älskar ju hästarna och de är de jag vill hålla på med, alltså inte mocka skit utan rida, tävla, sälja, köpa, utvecklas. Jag vill jag vill JAG VILL. Men en annan sak jag tycker är otroligt roligt de är ju o ta kort, men vart börjar man om man vill bli fotograf? Vad finns de för yrken inom fotografi och hur gör man för o ta sig till sin mål inom fotografi? Jag tänker att de borde gå o sammanväva hästarna och kameran liksom! Värt o gräva lite i kanske?
 

Jag tänker på framtiden hela tiden, jag skyndar inte bort nuet, jag njuter av nuet men jag ser ändå hela tiden fram emot min nästa utmaning, de som kommer få mig och våga ta nästa steg och de som kommer få mig att komma till nästa steg. Jag älskar att utvecklas som både ryttare och person. De är så otroligt roligt och utmana sig själv! När jag hör en låt som motiverar mig t.ex. Greyhound så blir jag helt varm innuti, känns som de bara brinner glädje, kämparglöd o energi att utvecklas där inne, fantastisk känsla faktiskt! En låt kan få en o känna för ett par minuter att allting är möjligt, sjukt mäktig känsla!
 
Nästa mål?
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=679640
Man kan ju alltid drömma... :(
/C

Kommentarer
Postat av: Amanda Josefsson

Ska du köpa ny häst? :)

2012-12-16 @ 14:36:20
URL: http://mandie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0