God kväll

Efter en fantastiskt lång dag sitter jag äntligen i sängen, redo att slappa! Kameran ligger på värmning med uppladdning av bilder haha medans jag skriver ett litet inlägg till er! Ensam hemma och alla 3 odjuren (hundarna och katten) ligger med mig i sängen och myser! Måste ikväll också förbereda mitt nyårsinlägg imorgon, har 2 olika planerade! Ett i bild och ett i text. Hoppas iallafall att energin och fantasin och inte minst motvationen ska räcka till båda delar!
 
Gymkhana KM idag iallafall, Stort Grattis till Felicia Ardbring som tog hem segern detta året, verkligen fantastiskt bra jobbat! Jag är verkligen djupt imponerad utav alla våra ryttare som var med och kämpa, vilken tur vi har som har så mycket duktiga ryttare som kommer under ifrån! Helt fantastiska, alla ryttare och ponnys! Mina duktiga elever som kämpade för kung och fosterland, de är liksom inte lätta grenar och dom gör de inte i något rackarns mestempo direkt! Neej verkligen galet imponerad, stort Grattis till Allihop!!
 
Tänker aldrig igen be dem och hjälpa till på någon hopp eller dressyrtävling på vår klubb dock.. Idag var det 3 personer från vår styrelse med och hjälpte till, Lisbeth, Anki & Mikael ska ha stort tack för all hjälp! Ungdomssektionen har ju ingen plikt och hjälpa till så de säger jag inget om, Beccis o några var ju iallafall där, och Sara hjälpte som vanligt till! Vore de inte för Sara, Mikael o Anki så hade den här tävling gått i stupet, ni ska ha stort tack för all hjälp! :)
 
I övrigt har de varit en lång helg, så jag kommer förhoppningsvis och somna gott ikväll! :)
Bilder kommer snart! Puss!
/C
 

Kommentarer
Postat av: hanna

det var riktigt kul att tävla mot dig faktiskt! även om jag förlorade nästan alla grenar hahah P:

2012-12-30 @ 22:56:38
Postat av: felicia

hihi du var gryyyyyym på hera, tycker du ska ge dig själv en stor applåd för att du fixade och fick en bra placering på en häst du red 2 minuter innan du skulle in på banan! Tack till gratulationen!
Du är grymmer!
puuusss

2013-01-03 @ 04:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0