Good old days!

Hittade lite roliga gamla bilder och tänkte att de kunde vara kul och dela med sig av dom, vad säger ni? Eh aa, ni har i o för sig inget val för dom kommer här! Men om ni inte vill titta är det bara och låta bli, hehe! Ni som kan finnas med på några av dom här roliga bilderna kanske vill låta bli, jag vet inte! De kan vara en del spännande kort! ;)
 
Hans hjular...?
Jag o Hanna efter B-finalen (hmm...) Par SM 2011 ;) hahasöta!
Erika & Linn vinner Junior SM i Par 2011, haha urgulligt!
Lipsill ;)
Någon typ av Kadrilj vi hade på familjedagen julen 2010,haha..
Hahaha.. Voltigeuppvisning.......
Saxen, haha.. Herregud..
Något eget påhitt? Eh jaa!
Nikita på sitt bästa humör, och fina Josefina! (förlåt ;)) KM 2010
Felicia och Sammies rumpa KM 2010
Jag o Ryan KM i hoppning 2010
Bohuscupen Gymkhana 2011 "Såhär gör du Slalom" eller något sånt haha..

Lika söta som alltid på prisutdelning vi 2?? Eller? haha.. vårcupen 2011
Världens bästa Peppe på någon partävling 2010
Söta laget i Hannover, Tyskland 2007!
Seger Scandinavium 2008, oslagbart!!!!
Här visste vi INTE att vi skulle vinna kan man säga!
Flyinge 2008
Vet inte riktigt varför vi 2 alltid blir så bra på bild????
England VM 2009
Sa ju de, alltid lika bra på bild hmm... Par SM 2009
Träningsläger 2009, vi hade iallafall kul?
Körde en kundvagn från Sävedalen till Utby för att de var kul?
Haha.. Eh ja.. De är ju bara jag o Hanna som gör sånt idiotiskt iallafall.. x)
Gulliga...
Fotning till Min Häst efter vinsten Scandinavium 2008
Haha.. Finns en hel del bilder med mig o Thulin på prisutdelning, konstigt nog verkar vi inte ha förändrats särskilt mycket sen denna bilden 16 år gamla 2007!
Uppvisning i Tibro 2008
Jaa, jag trillar av här...
Tävlar dressyr KM och Vinner (???) på Katja typ 2007 eller 2008 ej säker..
Jag o Kristin i Thailand 2008! Gött!
 

Jaa, de var väl kul!
Puss / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0