Göttar mig

Rummet är nu städat, Therese inflyttningsbilder är uppe och Liseberg var bra! Nu kan jag koppla av, synd bara att klockan är halv 12?!! Okej, liten chock.. Trodde knappast den var mer än 10!! Aja, blir till o krypa i säng efter jag skrivit färdigt åsiktsinlägget som ni ska få imorgon! Blir så trött på mig själv, varför är jag så långsam och varför kan jag aldrig komma i säng i riktigt god tid? Imorn blir ju också sent.. Och så länge bloggappen inte fungerar kommer jag inte kunna blogga som jag vill heller, har ju endast datatid på kvällarna, hoppas dom fixar den snart. Är ju inte första gången den har damp så att säga!
 
Vann inget på Liseberg men köpte 2 julklappar, och lite polkagrisar! Mumma :) Drack varm choklad och bara mös med mina fina Jossisar! Jaa, Josefina var med också! :D Haha just de, vi gick Gasten också..... Spännande upplevelse kan jag säga när 3 asrädda asflummiga små skrikiga tjejer ska springa omkring där inne! Jisses vad läskigt de var, fattar inte varför de är lika läskigt varje gång haha! Dör ju en skvätt där inne haha! Jossan trillade ner på golvet, de blev värsta domino effekten o jag o Josefina åkte in i väggen haha, sedan var de min tur o trilla när en jäkla gubbe sträckte ur handen ur något fönster eller något, haha.. Satte mig på huk rakt ner på golvet o kom nästan inte upp.. Snabba reflexer har vi ju iallafall sen om dom hade räddat våra liv i en äkta situation när vi kastar oss på golvet de går ju och diskutera.. Hehe.. ;)
 
Har inte hunnit redigera bilderna från Julklappshoppningen eftersom jag var tvungen o lägga upp Therese bilder från höstlovet först, var liksom på tiden! Men om ni har svårt o hålla er tills imorgon kan ni besöka http://olssonelin.blogg.se för o få se lite bilder! :)
 
Puss på er / C
 
Finaste Peppe o Emma, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0