Grymmaste ponnyn i stan!

Sebbe var värd en miljon på träningen idag, hela träningen var asrolig först o främst, sen panika han lite i sandflaskor första gången, annars gick allting riktigt bra! Från sebbes sida iallafall, min egna ridning var isåfall de som inte var lika bra! Inte katastrof men inte fantastisk heller haha! Kort o gott stolt över världens bästa Sebbis! På söndag ska han få hoppa julklappshoppning med Flisan, superkul!! :) Och jag ska ta kort, med mammas kamera.. Hm vill verkligen ha en egen! Helst en Canon tycker dom är bra! :)

Skrittade barbacka en sväng med Flisan i manegen idag, på Ninja o Star! Kallt om fötterna, men rumpan höll sig varm hihi! Har aldrig ridit henne utan sadel tidigare men de gick galant! Hon skötte sig så bra så! :) Tror hon tyckte de var gott o få skritta omkring lite istället för o vila, tyvärr måste hon ju vila imorgon eftersom jag jobbar hela dagen, men så är de ju ibland! :) Tror inte hon gråter för de, får åka ut o pyssla med henne efter jobbet istället :)!

Nu ska jag dricka lite glögg och krypa i säng, skönt! Ser fram emot helgen! Ullared & Julklappshoppning, perfekt! Ska bara mysa omkring, jul på Liseberg med en av dom finaste människorna på jorden blir de också, fantastiskt!! Puss på er! /C


Kommentarer
Postat av: Amanda Josefsson

är det Sebastian du ska ha på scandinavium?:)

Svar: De lutar åt de! :)
Caroline Claeson

2012-12-07 @ 08:35:29
URL: http://mandie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0