Jobb

Jobbar o så.. Finns inte mycket o säga egentligen, haha! Jobbar o jobbar o jobbar lite till! Men klagar inte, de är gött med massa extra jobb nu innan Thailand o Trysil! Pengarna ska ju räcka också liksom! ;) Tänker typ aldrig på de, tar bara för givet att jag har råd o åka iväg.. Haha! Men de brukar ju gå bra så varför inte? ;) Ska bli skönt med massa ledighet iallafall, är så jäkla trött! 2012 har varit ett år med mycket händelser, nästan lite för mycket! Alldeles för mycket jobbiga händelser iallafall! :/ Hoppas på bättring nästa år! :)

Ett nytt år är liksom alltid ett nytt år sen är det upp till en själv vad man vill göra med det! Eller hur? De ligger endast i dina egna händer o göra det du vill göra! Jag är personligen en väldigt målinriktad person, när jag bestämmer mig för något ska de gå, oavsett hur lång tid det tar eller hur jobbigt eller svårt det än är så ska det gå.

Nytt år, nya tag!
Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0