Julklappar!

Har verkligen fått kalasmycket fint i år, bara bra julklappar! Otroligt tacksam för o få ha sådana underbara människor runt omkring mig som gav mig så fina klappar! Har tagit kort på en del av dem, inte alla för alla är inte här! Några är på stallet redan o några i bilen (orkar inte hämta in dom nu haha).. Så tänkte langa upp lite så får ni se om ni nu skulle vara minsta intresserade! :)
 
Thailändska pengar, eftersom vi snart sticker iväg, endast 3 veckor kvar! Minus en dag till o med!
 
En jättefin klocka med matchande halsband, älskar klockan!

Supersnygg grimma från Schockemöhles vårkollektion (ej i butik ännu)!
 
Jag fick de 2 säsonger av Vänner som jag inte har, yippie! :)
 
Presentkort på bland annat Nordstan!
 
En systemkamera från Sony, med alla möjliga konstiga inställningar jag måste lära mig!
Ville egentligen haft en Canon, men denna var tydligen bättre så de är upp till bevis nu kameran! ;)
 
Och så fick jag, (saker utan bild)
 
*Ester Eleonora vantar från Raglady
*JW termo stalltäcke 300g (Ninjas julklapp från sin mormor)
*2 jättefina koftor
*Presentkort på Design Only
*Svenska pengar
*En supergosig halsduk från Zoul
*Skidstrumpor
*Väska till Kameran
*Godis
*Minneskort till kameran
 
=Mycket nöjd tjej!!
 
Vann också en fin grej i julklappsspelet!
Smyckesträd
 
//C




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0