Julrush

Hej finisar,
Sitter just nu på Frölunda torg i väntan på käk mitt i julrushen, galet vad folk de är! Helt sjukt.. Man får typ lite småpanik och lite damp på allt folk haha! Får se om jag kan få handlat mina sista julklappar och sedan åka till min lilla häst! Hon går på vintervila idag så ska bara mocka och myspysa lite! :-)

Ikväll blir det nog jul på Liseberg (igen) haha, fast nu med lite större sällskap, inte säkert men eventuellt! Helsingborg inställt för våran del igår pga de förbannade regnet som framkallade blixthalka, något jag till fots kände på igår när jag låg o kräla på marken efter att ha tippat baklänges på en isfläck igår, lyckligtvis helt ensam vid 00.30 så det var ju förhoppningsvis ingen som såg, annars hade de vart pinsam! Är iallafall lite blå o gul på sina ställen idag. Jävla regn.

Var på GFRK imorse och kolla på duktiga Jossan o Matilda som gjorde 2 rundor var 100-110 skitsnygga rundor alla 4, askul!! :) Stort grattis!

Hörs sen, puss! /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0