Kallt!!!!

Jag älskar snön, helt klart! Meeeen, den här kylan...? Den är ju inte alltid lika rolig, visst tillhör det julen och snön att de är kallt! Men man blir ju lite trött på kylan emellanåt, helst när tårna fryser till is och fingrarna, måste dock ge all cred till mina HV vinterhandskar, har knappt frusit något om händerna i vinter ännu. Och de bästa är att dom är smidiga och rida i iallafall trots att dom är varma o goa! Inte som sådana vanliga vinterhandskar där man känner sig som hulken när man rider omkring! Hehe..

Red dressyr för Mikael idag eftersom hoppträningen blev inställd pga vädret.. Trist som fan o missa hoppträningen men det var riktigt kul o rida dressyr för Mikael idag! Ninja blir ju lite stressad o då spänd o springig emellanåt men hon blev faktiskt riktigt fin på slutet, la sig lågt och bra istället för o knäppa av, kändes liksom att jag hade hästen uppe o framför mig istället för o springa ifrån mig, jättekul! :-) Hade vart roligt om vi någon gång kunde åtminstone starta en dressyrtävling utan o totalt skämma ut oss! :p

Puss /C


Kommentarer
Postat av: Amanda Josefsson

Står United på Alleby? :)

2012-12-05 @ 08:06:14
URL: http://mandie.nu
Postat av: carro

japp! :)

2012-12-05 @ 12:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0