Kan man somna stående?

Jag vet inte vad som är fel på mig, men trött är jag iallafall, trött som in i bänken! Vill bara gå upp för trappan lägga mig i min säng o sova! Detta är inte änns kul haha, jag känner mig som när man ligger sent o kollar på tv o knappt kan hålla ögonen öppna.. Vilket är rätt sjukt eftersom jag iallafall sovit 7 timmar inatt... Hmm! Sitter i fåtöljen hemma med en gosig kisse i knäet och försöker skapa kraft att göra frukost... Lättare sagt än gjort, ändå har jag varit duktig o redan vart uppe o mockat hos min lilla häst!

När jag lyckas ta mig upp härifrån väntar iallafall jobb 11-16.30, gött! Nog för att jag egentligen är astrött men gillar jobbet, helst sådana här mysiga dagar som dan för dopparedan! ;) Ja visst för imorgon är de julafton,jag har en klapp kvar o handla o de blir på jobbet idag! Varken orkar eller hinner mer.. Härav min kassa update, jag har ingen tid! Men jag försöker, de måste ni veta! Jag verkligen försöker :)!

Missade ni åsiktinlägget eller har ni bara inget o säga? Och ni som säger saker bakom min rygg kan komma till mig istället! :) Vill inte att mina vanliga fina läsare ska ta åt sig bara dom som faktiskt vet att dom gjort fel! :)

Frukost nu, puss! /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0