Längtar till min säng

Är så trött så klockorna stannar, de känns så iallafall för när man bara längtar hem o vill sova så går tiden inte fort som ett asgarv.. Nej nej, tvärt om! Istället känns de som 1 dag är 3 dagar, hur jag kan vara så trött har jag ingen aning om, somnar ju i tid och sover ändå till 8-halv 9 varje dag som faktiskt inte är särskilt tidigt om man tänker efter?? Aja, kroppen bestämmer uppenbarligen själv att den vill vara trött så vad ska man göra..

Idag är det iallafall bara 1 vecka kvar till julafton, whoppi! Älskar julafton, lugn o bekväm dag med god mat, gott sällskap o julklappar! Älskar både o få och ge bort, tycker de är roligast o ge bort, iallafall när man känner sig nöjd med de man köpt! Och i år känner jag mig nöjd! :) Hoppas folk blir nöjda också!! Har 3 små julklappar kvar, inga svåra så de ska nog lösa sig! :)

Nu är de lunchdags, hörs sen! Pusssss /C

Vann förresten stjärnvinst igår.. Haha så korkat, när hjulet rullar säger jag "gillar inte änns toblerone så vet inte varför jag spelar" så vinner jag?? Sånt är ju så jäkla typiskt haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0