Löshoppning

Löshoppning står på schemat! Jag är så otroligt glad o vara ledig idag, ni anar inte! Så de är iaf, löshoppning, stan o hitta klänning, fixa sig och sen gott nytt år! Haha.. Spännande! Första året jag firar nyår med mina stallisar, ska bli riktigt roligt! :)

Under eftermiddagen kommer det dyka upp lite olika nyårsinlägg, ni får bilderna från löshoppningen imorgon för jag vet att jag inte kommer att hinna redigera dom idag! Förresten så har ni ju en hel del bilder från helgen o kika igenom, så de får gå! Satt o rensa bilder på datorn igår och rensa bort över 2000 filer.. Haha! De var typ 7,68 GB som försvann iaf, tog bort nästan 2 GB musik också! Imorn blir de filmrensning hehe! :)

Nu måste jag kila, puss!
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0