Önskelista

Önskelistan känns miljonmils lång i år, för ett par veckor sen hade jag inte en aning om vad jag ville önska mig i julklapp men när man går o gnolar på de kommer man på mer o mer, helst när man jobbar i en hästbutik.... ;) Men så får de vara, har själv inhandlat hittills 4 julklappar, och 3/4 är från jobbet haha! Finns ju så mycket roligt där! Hade egentligen tänkt och börja inhandla mina julklappar i oktober i år men som vanligt börjar jag i December, eller nä förresten november faktiskt! :) Var lite duktigare än vanligt! Men nu till min önskelista, några som bett mig lägga ut så de kan jag väl göra då! :)
 
*1, högst på önskelistan i år står
En systemkamera,
En Canon eos 600d
Har länge velat ha en egen systemkamera, Mamma har en! Men de känns tryggare och använda en egen istället för o riskera och förstöra hennes.. Vill liksom kunna ta med den utomlands
och lite annat smått o gott! :)
 
*2, Ett par egna pjäxor!
Egna pjäxor nu när jag bestämt mig för o fortsätta med skidor och inte snowboard, helst vita med något fint mönster och gärna med matchande snygga skidor till givetvis men först o främst pjäxor! ;)
 
Nu skriver jag bara sakerna alltså inte i den ordning jag önskar mig dom,
utan bara blandat. Kameran är dock nr 1 o pjäxor nr 2.
 
*Nya Kingslandhandskar
Mina gamla har änna sätt sina bästa dagar! Önskar mig nu nya, dock svarta eller mörkbruna! :)
 
*JW termo stalltäcke
Egentligen är de Ninja som önskar sig detta av sin mormor, men eftersom ingen förstår henne utom jag själv (haha) så måste jag framföra hennes talan! Hon vill alltså ha ett 300-350g stalltäcke från JW o ha o åka i o vara snygg till träning o tävling när de är kallt ute! :)
 
*Ridbyxa från Kingsland
Brun eller svart ridbyxa från Kingsland, helst senaste modellerna med fickmotivet.
 
*Jeffrey Campbell Lita
Snyggaste Jeffrey Campbell lita, to die for.
Snälla tomten!
 
*Byxa från John Whitaker
Brun byxa från John Whitaker, alltså denna eller KL brallan!
 
*Strumpor från KL, alltid bra o ha!
Går åt som smör i solsken! Kan behövas lite strumpor! ;)
 
Så snälla snälla tomten, ge mig detta och en vit jul så ska jag nog vara glad o nöjd sen hihi! :)
 
Puss / C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0