Prepare to die

Förbered er på en långsam död här i bloggen haha.. Menar verkligen inget illa med de utan snarare att min blogg eventuellt kommer att dö ut.. Älskar nya kameran den är verkligen över förväntan, vilket innebär att de kommer bli vääääldigt mycket bilder i bloggen hedanefter. Gillar ni det inte kan ni välja o sluta läsa, gillar ni de får ni gärna säga det, positiv kritik är kul! Älskar kameran, älskar o fota. Med andra ord kommer de bli mycket bilder, yeehaa!
 
Får se vad som händer under våren också, jag o Elin ska fota mycket ihop är det tänkt! Så vem vet de kanske dyker upp en hemsida istället en vacker dag? Eller en gemensam fotoblogg? Who knows! Söker fortfarande med ljus o lykta efter någon som kan tänka sig och göra en design till min blogg också, omväxling behövs! :( Är fortfarande otroligt ledsen på personen som lovat o göra en o sedan bara backar ur efter så lång tid, bättre man inte erbjuder sig då.. Nåja! Om ni vet någon, så snälla! Hjälp mig snarast o få kontakt, behöver en design, nuuuu!! :)
 
Så vad säger ni, bra dåligt de här med foton?
/C
 

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Bra, bra, braaaaa!! :D

2012-12-25 @ 20:21:43
URL: http://olssonelin.blogg.se
Postat av: pelli

Hej, jag kan göra en design, mejla mig med önskemål så fixar jag! (:

2012-12-25 @ 23:34:35
URL: http://bellabokstav.blogg.se
Postat av: Ida

Är fortfarande ledsen för det med designen. Anledningen till att det tog så lång tid var ju för att jag först inte ville backa ut men sedan insåg att det var bättre att du fick chansen att hitta någon annan. Hade en tuff period, vill du veta mer kan du mejla mig. ;)

2012-12-26 @ 01:06:48
URL: http://Idaalvas.blogg.se
Postat av: Ida

Kul det där med fotogrejen i alla fall! Alltid roligt med bilder. Säg till om du behöver hjälp med något som rör kameran, typ slutartid och sånt! Kram :)

2012-12-27 @ 18:05:54
URL: http://Idaalvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0