Redan torsdag?!

Förlåt för igår kväll, när jag väl kom i säng för att blogga så mådde jag jätteilla och ville bara sova så de gick bort! Har sovit rätt dåligt inatt pga av de, vaknat ett par gånger av illamåendet, men imorse var de ok igen! Skönt, avskyr o må illa! Ont i magen är också otroligt påfrestande o huvudvärk, 3 saker som man bara vill börja gråta över haha!

Det blev träning igår förresten, var hemma rätt sent och då också helt genom frusen! Det var en rolig träning och tjejen vi tränade för (Helen tror jag hon hette) var riktigt duktig, väldigt lugn och pedagogisk! Sen var de ju självklart roligt och träna med sina vänner också! Ninja skötte sig bra, hon var lite ryckig och joxig, men de blev bättre när hon höjde, de är ju först då hon hoppar ordentligt också...Vi hoppade ju rätt lågt under framhoppningen (som man ska) sen fråga hon vad vi ville hoppa, då sa vi ungefär 1m, jag fick hoppa lite högre på slutet, kanske 110? Och först då hoppade hon ordentligt, på 1m brydde hon sig verkligen inte! Hmm.. Slarvmaja! Vi tränade iallafall på lite cerpentinbågar, och lite relaterade avstånd (rätt korta) på både böjt o rakt spår, nyttiga övningar!

Men fyfan vad jag frös, efter sista rundan frös jag så mycket om ansiktet att det inte gick o prata! Kunde inte röra munnen!! :(

Nu ska jag mocka hos min pålle, sen blir de Spårhaga häst&ryttare en sväng! Puss! /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0