Så tråkigt

Jättetrist att jag inte hinner blogga särskilt mycket nu, försöker verkligen men tiden räcker inte till! Jag har iallafall alldeles nyss skrivit ett inlägg ni ska få ikväll eller imorn.. Har inte bestämt mig ännu.. Garanterat ett provocerande inlägg som vanligt när det blir lite intressant. Folk är så roliga med de där egentligen, jag skriver ett inlägg med mina åsikter och dom blir på något sätt provocerade o tar åt sig o måste hävda sina rätt o mina fel.. Hehe, men vem bestämmer det egentligen?? Vem bestämmer vem som har rätt och vad är det som gör att de personer som kommenterar emot skulle vara bättre? Att deras åsikt är bättre? Spännande de där.. Jag vet att min mamma exempelvis helst inte vill att jag vräker ur mig mina åsikter och att hon helst vill att jag ska sluta skriva provocerande inlägg.. Visst de skulle väl vara bra, men det är inte den jag är.. O hur väl jag än vill vara den där "gulliga lilla snälla ungen" så är jag inte de. Många ogillar mig o mina starka åsikter när jag lägger den sidan till men de är inte mitt problem tro det eller ej. Vi har yttrande frihet i detta landet så varsågoda o kom med motargument om ni vill! :)

Bloggar inte för o jävlas, utan mer för o få ut mina åsikter, det känns nyttigt på något vis! :)

Har i övrigt haft en fantastisk dag med min mormor i stan och mysmorgon med mamma och sedan 2 roliga träningar på Alleby o GFRK! Gött o vara ledig 1 dag! Fick dock inte handlat alla julklappar, har 2 kvar ..... Panik! :(

Nu blir det lite tv och te! <3
Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0