Skitapp..

Blogg appen är helt sämst, på riktigt! Jag loggar in och den kastar bara ut mig?? Skulle blogga igår men de gick ju inte, för datorn var avstängd, jag trött och appen kasta ut mig.. Charmigt! Men nu är jag här iallafall, efter en dag i snön med julklappshoppning på schemat! Kul vare! Är ju egentligen inte med i US men kan heller inte med och bara skita i o hjälpa till när folk frågar. Hoppade på en lektionsponny själv också, haha! Jag och Olivia hoppade par, med någon charmig utstyrsel! Eh.. aa.. Ni får bilder sen, ger mig inte änns på o förklara, men kul va de! Ska precis städa mitt rum då jag inte riktigt lyckades hasa mig ur sängen igår kväll för o få de gjort! Sedan blir de Liseberg i snöstormen, myyyysigt!! Ikväll blir de bildredigering även om jag har svårt o hålla mig bort från Gossip Girl!
 
Är så otroligt sugen på o börja fota lite igen, höll ju på ett tag! De var skitskoj, men man tröttnar snabbt när man inte har en egen kamera. Vill gå någon kurs också, och lära mig lite tips o knips, ja ni vet! Både redigering och fototagning är ju rätt svårt och få till! Alla kan väl ta en bra bild men en fantastisk bild är inte lika lätt!
 
Hoppas Elin är hemma o redigerar sina bilder från idag med, vill seeee!! :)
Hörs sen, puss!
/C
 
En gång i tiden tog jag någorlunda bilder iallafall,

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Haha de är jag allt, alla ska bara ladda klart så är dom uppe! :)

2012-12-09 @ 18:42:17
URL: http://olssonelin.blogg.se
Postat av: Amanda Josefsson

Har en jättefin bild på Qlempan & mig som du har tagit, en av mina favoritbilder faktiskt. :)

Svar: Åh, big like! :)
Caroline Claeson

2012-12-09 @ 22:08:40
URL: http://mandie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0