Som en helt vanlig onsdag

Fredag? Nee.. Så känns de inte när man har 2 dagars jobb framför sig.. Mer som en onsdag isåfall! Jobbat 10-19 idag och de har verkligen varit en lång dag.. Rätt lugnt med kunder hela dagen, inget o packa upp osv, nåja! Har ju funnits lite andra småsaker o göra lyckligtvis! Men de går alltid saktare när de inte finns så mycket o göra, desto mer o göra desto snabbare går tiden, helst om de är roliga saker då givetvis! :)
 
Stack upp till Ninja efter jobbet, var väl där vid halv 8 och då var de redan mockat, herregud vad glad jag blev! Så skönt o bara ge henne sin betfor, blanda nya mathinkar tills imorn, pussa på henne och sedan åka hem! Är ju verkligen sjukt trött! Så nu har jag ätit och har precis lagt mig i sängen o ska slappa en stund innan det är dags och sova!
 
Imorgon är det först jobb, sedan gymkhana KM på schemat för min del! Tänkte nog fota lite grann, de kan ju utan tvekan vara de roligaste jag kommer göra denna helgen, ska bara jobba, hjälpa till på KM och slappa, och självklart ta hand om Ninja då! Hennes sista 2 vilodagar i helgen, sedan är de tillbaka till vardagen för henne del igen! Tror hon tycker det ska bli kul och få komma ut och bli riden lite igen, hage - box - stallgång - hage - box - stallgång är kanske inte de roligaste hon vet haha.. Nåja, hon behövde vila så hon orkar med den långa säsongen vi har framför oss nu! Åhh ska bli så kul och åka ut o tävla igen!! :) Längtar så jag spricker!! :)
 
Puss / C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0