Tickande bomb

Har ingen vettigt och skriva över huvudtaget, är trött men nöjd idag. Dock har dagen i sig inte innefattat mycket intressant vilket såklart känns lite tråkigt och skriva om.. Jobb igen liksom, sen efter de till stallet, mocka hos Ninja o Nessey och rida Ninja, känns lite som kugghjulslivet om jag ska vara helt ärlig. Dock vet jag ju att jag gör mycket skoj som definitivt inte innefattar ett kugghjulsliv men ibland kan inte hjälpas att de är så de känns!
 
 
Red min lilla skrutta för Mikael även idag, hon var som en tickande bomb, kände verkligen hur hon gick o ladda, kunde lätt ridit 2 timmar till innan hon blivit trött, whoopa! Hade behövt galoppera energin ur henne lite grann, typ en timme och sedan satt mig för o rida ett ordentligt dressyrpass, hehe.. Men men, jag förstår henne ändå! Inget spring i hagen eftersom de är halt, sedan är de kallt och snö och så har hon dessutom relativt nyss bytt musli! Tror dock jag får köpa med mig en annan imorgon, haha! Samma sort men med mindre energi, hon är ju skogstokig haha! Lite väl pigg, går liksom inte o rida henne ordentligt! Och snart går hon på vintervila, hästen kommer bli tokig! hihi...
 
Well well, nu väntar sängen! Första dagen på typ 1 vecka som jag är i säng före kl 12 på natten, känns ändå rätt gött o bra! Haha naej, är faktiskt helt slutkörd! ;)
Puss på er / C
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0