Torsdag redan?

Va fasen hände där? Var de inte Julafton typ igår eller något? Hmm.. Torsdag iallafall och jag ska jobba och sedan träna gymkhana på min grymma ponny Sebbe med Olivia och Matilda, alltså människan Olivia haha.. Lite jobbigt ibland för Matildas häst heter Olivia och står i boxen mitt emot Olivias häst Lindsey.. Eh aa.. Skit samma! :) Vi ska iallafall träna gymkhana ikväll sen tror jag att jag och Olle ska slappa lite hemma hos mig, får väl se! I helgen är det gymkhana KM så idag ska jag lotta hästar och lite annat smått o gott!
 
Spännande och se vem som vinner i helgen, kan ju bli precis vem som helst! I år är jag fruktansvärt opartisk.. Hejjar inte på någon särskild egentligen, eller jooo Josefina och Taara vill jag ska vinna! De hade verkligen varit de roligaste av allt, men vi får se vad Taara säger om den saken! ;)
 
Helgen kommer bestå mestadels av jobb och gymkhana som ni säkert förstår men också en del förberedelser för Nyårsafton som äger rum redan på måndag, CRAZY!! Vart tog 2012 vägen? Tänkte göra ett års inlägg om det är något som intresserar er, alltså ett inlägg som sammanfattar hela året, alla specialla datum och händelser, tävlingar med mera! Vad tycker ni?
 
Senare kommer iallafall ett roligt inlägg! :)
 
Puss / C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0