Ullared

Hemma igen, äntligen! Efter en lång men bra dag på Ullared! Har köpt massa fina julklappar, i år är jag verkligen nöjd med mina shoppinginsatser vad gäller julklappar, ska bli så kul o få ge bort dom!! :) Älskar och ge bort julklappar, helst om dom blir glada då, haha! ;) Har även köpt lite saker till mig själv, ex. lite nagellack, en ny sänglampa, schabrak till Sebbe, ett hoppspö, lite godis, nya goa hörlurar mm. Nog en av de mesta lyckade gångerna på Ullared någonsin tror jag! Lovade mig själv och inte vara snål, och de var jag inte heller, ändå blev de inte dyrt! Det var skönt! :)
 
Vad gäller Ninja så har hon haft vila även idag eftersom vi kom hem såhär sent, Elin var så gullig och mockade sedan har jag gosat med henne en stund nu när vi kom hem och gett henne lite mat o även gjort hinkar för morgondagen! Imorgon är de även julklappshoppning på Alleby, ska bli skoj! Tänkte knäppa lite bilder och slänga till er ett utkast! Hoppas jag orkar sätta mig o redigera bara haha! Men de löser sig nog!
 
Imorgon kväll blir de jul på Liseberg med finaste också! Skulle blivit med Fille ikväll, men jaa.. Blir imorn med Joffi istället, minst lika bra! Ska strax kolla ett Gossip Girl avsnitt till sedan städa mitt rum, kul! -.- Blir chill kväll, känns som de kan behövas. Jag är helt slut. Lovar ett inlägg till ikväll, har ett på tungan!
 
Puss /C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0