Vi ser det snöar!

Vi ser det snöar vi ser det snöar det var väl roligt hurra! Happy happy happy happy!! Älskar snö, så mycket de går! Vaknade och kollade ut, la mig ner igen och tänkte en sekund, sedan kasts jag mig upp ur sängen som ett litet barn på julafton, SNÖ! Underbart! Man blir ju lycklig hela vägen in i själen!

Har precis kommit hem efter o ha jobbat, först på MyOne sen på Alleby och därefter ridit min lilla häst som skötte sig ypperligt idag! Världens bästa tjej! Skönt att hon verkar vara tillbaka till sig själv igen, red precis som vanligt idag, och de gick ju bra så de känns bra, imorgon har vi hoppträning sista gången för säsongen för Björne! Har ju inte varit där på väldigt länge så ska bli riktigt skoj! :)

Måste sova.. Kul förresten att jag haft så lite tid över idag att jag skrivit på detta inlägget i 3 omgångar under dagen start imorse vid 9.. Haha! Men som sagt, måste sova! Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0