Vilken dag!

Herregud vilken konstig dag de här har varit, först jobb, mellandagsreans start! Massssssoooor med folk, trodde jag skulle få migrän en stund när huvudvärken small till och ögonen kändes som brinnande klot! Men de gick bra, lyckligtvis var det en relativt kort dag! Åkte sedan hem i lugn och ro, käkade pizza vilket var sjukt gött för övrigt! Sedan åkte jag upp till Ninja, jag har inte ridit eftersom hon har vila men lyckades ändå spendera typ 2½ timme i stallet? Haha.. Bra!
 
Mockade ut 3 (!!!) kärror från henne box idag, dom måste typ vart inne eller något idag för de var sjuuuukt grisigt och skitet! Sedan la jag in 3 kärror spån haha.. Pysslade jättelänge, känns som jag inte gosat med henne nästan nånting de sista bara för jag haft så mycket och göra. Klippte manen, borsta och rykta, klippte svansen och pälsen kring hovarna som blir sådär lång o ful. Sedan provade jag det nya täcket, satt som en smäck! Verkligen grymt bra passform på det, var väldigt högt i halsen vilket förebygger att de glider ner på bogen och ger skav, bra tänkt JW!
 
Tog lite kort på henne i det nya täcket men ni får dom bilderna imorn för jag hade tänkt och sova alldeles strax så orkar inte lang upp dom idag! Har också tagit kort på de nya tränset jag inhandlat idag på rean och det nya schabraket! Nytt träns till Sebbe och schabra till Ninja! Men ni får dom bilderna imorn också! Verkligen grym rea på MyOne nu, 50% på alla träns!! Och 30% på nästan alla schabrak, 30% på allt Back on Track mm. mm. Grymmt! Får ni allt ta o komma och kolla på tycker jag! :)
 
Nu är de sängdags, och Gossip Girl dags!
Tjing! Puss / C
 

Kommentarer
Postat av: Ellen B

Jag kommer in till butiken idag, laddad med presentkort haha!

2012-12-27 @ 08:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0