Dag 2

God Morgon!
Ingen dålig morgon så, jag är bara otroligt trött! Vet varför o jag får skylla mig själv när jag ligger uppe halva natten o pratar i telefon o smsar, haha.. De är typ värt de då, men när man vaknar ångrar man sig alltid! Upp klockan 7 idag liksom, inte helt okej.. Haha! Vi har iallafall precis ätit frukost och ska snart bege mig ner till stallet igen, har redan vart där en gång o promenixat med Ninja, gett henne fräscht vatten eftersom hon grisa ner de nya hon fick imorse ganska omgående, och så fick hon beta lite också. Inbillade mig att hon skulle vara gallig i benen nu när hon skulle stå inne så "mycket" men hon är jättefin i benen, finare än hemma till o med, så de var ju skönt o se iallafall! :)
 
Ne, strax ner till stallet igen iallafall, dags o göra hästen lite fin när Sandra ska rida på henne, hoppas hon sköter sig! Ska bli kul o höra vad Sandra har o säga om henne, Björne tycker ju om henne, men han rider henne inte liksom! ;) Och sen vet jag själv med mig att hon är tjaffsig o motsträvig i markarbetet, blir alltid bättre i hoppningen!
 
Ni har fler inlägg o vänta, tidsinställda o sådana jag skriver när jag är inne i huset emellanåt! :)
Kram på er! //C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0