Go'kväll

Hejhopp,
Sebastian står nu hemma i stallet och är nöjd o glad, tror jag iallafall! Hehe..
Imorgon blir första träningen på honom, ska bli mycket spännande och se hur de går haha.. Sen ska jag rida United, har verkligen ingen dressyrlust över huvudtaget men man gör väl vad man måste!
 
Har inte riktigt något vettigt och skriva just nu egentligen så sitter mest o ordbajsar vilket ni får leva med. Har haft en störtskön dag trots regnet, och igår hade vi jätteroligt hemma hos bästa Joffa-caken! Så helgen har vart riktigt bra, eller egentligen har hela veckan vart helt grymm! Måndags hade vi bara chill dag jag o Hannisen o red ut o mös sedan fikade jag med fina Sara, tisdag var jag o möllis på Liseberg o hade de gott sedan vin hos henne, onsdag solade vi och hade de gott, torsdag Brännö-brygga o styrsöbratten, fredag var de kalas hos Möll och idag hänger vi med Danskarna o kollar film o bara har de allmänt bra! Imorn blir de träning och sen har jag faktiskt ingen aning om vad som händer på kvällen men bra lär de vara iallafall!
 
Känner att jag måste tacka Johni o Joffsi för en helt grymm vecka, utan min bästa mölli hade ingenting fungerat just nu, känns kaos i huvudet. Skönt också att lille Sebbis har kommit så att jag har lite annat o tänka på, och om en vecka är vi i skåne, awesome!
 
Nu blir de Hamilton, pusspuss!
 
Sebbis <3

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Supersööt!! :)

2012-07-28 @ 22:02:46
Postat av: joffsi

finns inte mycket som hade fungerat utan dig hör heller kan jag säga! och tacka är bara dumt, räcker med att du finns <3

2012-07-28 @ 23:04:39
Postat av: Belinda Bensby you know... ;)

Asso du, han är verkligen galet söt!! <3
ser att han står bredvid essi <333
de kommer gå jättebra med er! <3

2012-08-07 @ 20:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0