Living the dream, <3

Totally living the dream, är helt underbart här hos Björne o Sandra o vi har en perfekt sommarkväll här just nu, imorgon bitti ska Sandra (Björnes dotter o landslagsryttaren) trimma Ninja på marken första passet, jag ska självklart också rida men kan vara kul o nyttigt o ha någon mer som rider henne o helst en så duktig person som Sandra!
 
Eftersom vi kom idag har vi i princip bara hunnit rida ett pass o käka mat ungefär, men vi markarbetade lite med få språng idag för Björne, Ninja skötte sig riktigt bra, kanske lite loj o nonchalant från o till, men skötte sig absolut över förväntan! Superkul iallafall, o Matilda som är med här från Alleby gick de otroligt bra för! Vi är bara 7 pers, vilket är otroligt lyxigt, 3 grupper dessutom! 2, 3, 2 är vi uppdelade! Riktigt lyxigt!
 
Efter ridningen var vi hemma hos Björne o käka middag o kolla på lite hästfilm, typ världscup hoppningar o lite annat smått o gott, nyttiga filmer med andra ord, middag o fika + hoppfilm är min typ av måndagsmys alltså! ;) Helt okej!! Living the dream som sagt, o är en sån lycklig person, superduper underbar dag, skojjar inte! ;)
 
Imorgon blir de en hel del uppdatering, lovar de! O btw, någon som vet när bloggappen fixas? Jag kan ju inte uppdatera som jag brukar utan den :'( !! Okaj, men måste sova nu, ni ska få en film snutt om en stund innan ni somnar, men den är tidsinställd, så god natt på er! Pussssssss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0