Mysko

Tjää,
Känns helt mysko o blogga igen nu efter så lång tid, bra alltså men mysko! Känner typ inte igen min blogg längre, känns som någon annan skrivit de, även om jag vet att de är jag.. Skummt!
Sitter just nu hemma hos bästaste Möllis och chillar på livet, solen skiner och de bara känns bra. Tänk att solen kan hjälpa till så mycket vad gäller att vara på bra humör! Underbart är de iallafall!
 
Var o träna för Björne igen förra veckan förresten! Fast nu var vi på Holmegård i stenungsund, inte hemma hos Björne. 2 dagar, och andra dagen tränade vi på o hoppa vattengrav?! Eller ja träna o träna.. haha! De är de sjuka, vi hoppade fram o skulle avsluta med en bana och mitt i banan skulle vi helt plötsligt hoppa vattengrav?! Haha galet vad nervös jag blev! Men nu är de gjort och de gick toppen, Ninja hoppade som aldrig förr, lille tuffsen, hon är bara helt jäkla klockren den där hästen, hur kunde jag ha sådan tur o hitta en sådan vinstlott? Hon är helt obeskrivlig, de hon gjort med mig och min ridning främst mitt självförtroende och min tillit till hästen går inte o beskriva med ord. De finns ingen bättre i mina ögon, jag är helt fascinerad, trodde verkligen inte att man kunde känna sig så här nöjd med en häst, trodde inte de kunde vara såhär betydelsefullt, och jag vet att jag sa att Patriks betydde allt för mig, men helt ärligt så har Ninja gått om honom med hästlängder, de sa bara klick. Älskade fina United!
 
Ni ska få film så fort jag hinner på träningen för Björne med vattengraven! Promise, puss!
 
Bild från träningslägret hos Björne & Sandra Carlsson!
Bästa United <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0