OS, Daniel Zetterman

Helt ärligt, man blir ju vansinnig av o läsa vad jag tror är landslagsledarens ord i tidningen, tycker synd om Daniel och känner ett starkt agg på hela OS efter händelsen, de är bannemig inte schysst, varken mot Daniel eller mot resten av Svenska landslaget. Som ni säkert vet har Malin Baryards häst blivit halt och av någon anledning kan inte heller Angelica eller Peder deltaga i Olympiska spelen. Varför vet jag inte men de kommer säkert fram, vad jag förstått på Daniel via facebook så var han då given reserv iallafall skulle han vart de, men landslagstränaren har "glömt" och skriva ner Daniels namn och därför får han inte medverka, förstår ju självklart Daniels ilska och besvikelse och tycker själv att de verkar märkligt att man skulle glömt?
 
Efter att de kommit ut att han skulle glömt o skriva ner Daniel börjar han istället prata till Media som att Daniel inte skulle platsa i laget, vilket är helt sjukt. Han vann ju senast v.28 en stor hoppning i Falsterbo, varför skulle han inte kunna hantera OS? Nog för att han är ung, men de säger ju inte att han skulle vara sämre än någon annan i de laget bara för de, va händer liksom? Vad är de han saknar som dom äldre skulle ha? Bra häst? Knappast va! Liverfarenhet då eller va? Lägg ner liksom!! Ska se om jag inte kan hitta den artikeln där de uttalar sig om Daniel till OS, isåfall får ni ta del av de ikväll eller imorgon! Puss
 
Daniel o Glory days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0