Sommar <3

Hej läsare, om ni finns ännu vill säga?
Jag vet att jag inte varit någon vidare bra bloggare på sistone, jag har bara inte hunnit när appen inte fungerat, vilket den fortfarande inte gör men jag jobbar inga fler ridläger nu och då har jag några sekunder extra över o lägga på datorn, sekunder som jag mer än gärna lägger på bloggen och på er, om ni vill läsa vill säga? Kan inget annat än o be om ursäkt och bara försöka bevisa att jag ska bättra mig nu. Hoppas de duger!
 
Har iallafall hänt massa konstiga saker i mitt liv sen jag skrev senast (då jag var o träna hos Björne) har träffat mycket nya människor, blivit sårad och blivit glad, idag är en bra dag, vet ni varför? Knappast va! ;) Idag kommer Sebastian hem, har jag änns berättat att vi var där o provred honom? Haha.. tror inte de! Jag var o prova en C-ponny o Danmark för ett par veckor sen, eller vad blir de, 3 veckor sen kanske? Sebastian! Ponnyn jag la upp bild på! Vi bestämde oss för o köpa honom, och han kommer hem idag, om några timmar faktiskt! Min fantastiska mamma är och hämtar honom i Danmark för att jag var på Brännö igår, snällare får man leta efter. Hon är verkligen helt otrolig!
 
Så idag kommer lille skrutten hem, hoppas de här ska bli bra! Men de blir de garanterat, jag behöver verkligen lite roliga saker o tänka på, vart alldeles för mycket på sistone.. Krockade bilen i söndags också, en dam som körde mot rött alldeles för fort o eventuellt var hon berusad också.. Idiot rent ut sagt!! Så nu är min bil helt smashad! :(
 
Puh, jag har sjukt mycket o skriva o berätta, men ni får mer sen! Kramp i fingrarna nu! Puss
Sebastian! <3
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Prova att ta bort appen från din iphone i några dagar. Det gjorde jag och då fungerade den sen när jag tog ner den igen. Hade nämligen samma problen som du och många andra. Så prova de :) ps: älskar din blogg !

2012-07-30 @ 12:39:25
URL: http://louisewallmos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0