Träning på schemat!

Nu blir de strax premiärträning på Sebastian, ska bli skitkul! Taggad som satan, och danskarna också, även Möll ska vara med o träna tror jag, blir kul! Ska se om någon vill ta kort så ni kan få lite bilder sen!
Hinner inte skriva så mycket just nu för jag är redan lite sen, vi ska träna 12.00 o klockan är redan 11.40!
 
Ska bli spännande och se vad för utrustning jag ska ha på Sebbe liten, polos kan ju vara lite liten hehe..
 
Efter träningen blir de ridning på de stora monstren, och därefter privatlektion för Ebba och Polo, hoppas han är snäll, han hade varit lite dum när jag var i Falsterbo så nu ska han få skärpa sig! Får se vad vi hittar på för kul, kanske lite balanshoppning? Mer skrivning sen, måste kila! Puss
 
Danskarna är bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0