v.31

Måndag igår, med andra ord tisdag idag! Åkte på och vara hundvakt igår tills på onsdag (imorgon), passar alltså lille hunden Pippi, eller ja egentligen heter hon Rainstone Ricotta men de är så långt och ropa! ;)
Hur som helst så får hon leka med mig ett par dagar, inte mig emot, helt underbar hund på alla sätt o vis, dessutom alltid glad! Tänk den som fick vara de dagarna i ända, vad skönt de hade vart!
 
Förresten så tränade jag på Sebbe i söndags som ni vet, gick helt okej för o vara första gången men vi behöver träna en del för o komma ihop oss de känner jag ju! Han är lite stark så funderar så de knakar på vad för bett jag ska välja,  vi får inte använda oss av bett som tex pessoa och pelam så har ni några förslag är de varmt välkommet! :)
 
Ska in o jobba alldeles strax, ska första åka o kolla på ett träns till Sebastian bara, köpte benskydd o boots igår som han kommer och bli supersnygg i hehe! Men nu behövs de ett träns också, sticker till Hööks och kikar, deras träns sortiment är ju faktiskt snäppet vassare än andra butikers! Ska nog ner till Ridsport om jag hinner också och låna med mig några sadlar begagnade sadlar! Så därför hinner jag inte skriva mer nu, puss o kram på er sålänge!
Jobbar till 19.00 nånting så hinner inte uppdatera försen ikväll, puss igen!
 
Dessa har Sebbis fått, fast svarta! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0