Aaaj..

Har vart så otroligt trött idag på de har jag ont i magen och o vart yr i huvudet, trots de har de varit en bra dag! Även om jag varit oklar i huvudet så har jag bestämmt mig, klart de är tungt emellanåt men jag kommer klara de, jag måste de har ingen annan utväg liksom? Nu har jag bestämmt mig, och de skrämmer mig inte längre. Förut var jag rädd men nu är jag bara förväntansfull på allt gott som ska komma ur de här. Jag hatar att förlora människor, de är de värsta jag vet. Vare sig de dör, flyttar eller bara försvinner ur ditt liv så hatar jag de! Så otroligt, men detta är ju inte helt o hållet mitt beslut utan den andres så vad gör man? Accepterar läget o gå vidare så snart man orkar lyfta hakan och tillåta sig själv att vara lycklig igen. Det kommer bli okej!

Med de säger jag god natt o kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0