Längesen

Vaknade med ett smile idag, kände mig glad o nöjd på något sätt liksom och de var längesen jag vakna så senast, längesen jag kände att jag var glad överhuvudtaget men igår var en otroligt bra dag och de har smittat av sig till idag, helt underbart. Trodde aldrig de skulle vända, så himla lätt o fastna i de dåliga men har upptäckt att man kan bara bestämma själv när man vill att de ska bli bra. Folk kan bara hjälpa än om låter dem! Eller hur?

Ska försöka hålla humöret uppe nu, vill ju de så varför inte bara acceptera att man kan vara lycklig då liksom? :) hehe..

Köpte förresten ett par ridbyxor igår, Kingsland! Fick ha storlek 150?! Vad är oddsen liksom.. Aja de är väl bra ett par 100 lappar billigare med Juniorbyxor, så varför inte? ;)

Bild på byxorna


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Åå dom va snygga!!

2012-06-12 @ 12:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0