Men asså näääää..

God Morgon, eller något?
De här var ju inte riktigt okej de här vädret tycker inte jag. Höll typ på o börja gråta imorse när jag vakna eller ja för några minuter sen, haha! Går ju inte o ha tävlingen på gräsbanan om de regnar såhär, då måste vi ju flytta den?! Vilket är skittråkigt för jag såg verkligen fram emot 120 på gräs! :(

Får se hur jag gör nu då om jag stryker mig i 120n eller om jag hoppar den iallafall, vår paddock är så jäkla liten ju! Snacka om besvikelse, vädret gör aldrig som man vill o önskar! De förstörde precis hela min helg som jag längtat efter i ett helt år!!!! Crap!! Aja, får väl se sen, vi hörs då! Puss på er - tänk solsken, okehj? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0