@Ale Djurklinik

Är på Ale med Ninja för en medicinsk skoning! Hon har ju bedrövliga hovar så kände att de kunde vara bra o kolla upp de en gång för alla! Ser ju rätt så bra ut än sålänge, men vi får väl se vad domen blir! ;) Hon sköter sig iallafall ypperligt som vanligt min lilla prinsessa! Hovslagarspiltan är helt gul och totalt instängd, men hon tvekar inte en sekund sessan, följde med mig rakt in! Och lugn som en filbunke står hon, blir så stolt över henne! Är aldrig jobbigt eller pinsamt o ha med henne, hon är så fantastisk! Världens bästa! :)

För övrigt mår jag inte riktigt bra idag, förkyld o äcklig känner jag mig! :( Hoppas de blir bättre snart! :) Hörs sen!

Puss /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0